sâmbătă, 19 august 2017

Simona Halep – Garbine Muguruza, finală pentru locul 1 WTA, in DIRECT la Digi Sport 2 de la ora 21:00

Simona Halep – Garbine Muguruza Cincinnati Finala. Meciul din finală va fi a patra confruntare cu Garbine Muguruza. Spanioloaica o conduce pe Halep la general cu 2-1, iar ambele succese au venit pe hard. Simona a fost puţin iritată când i s-a spus acest lucru la conferinţă şi a răspuns:
„Trebuia să-mi amintești că m-a bătut de două ori pe hard? Poate mâine e rândul meu, cine știe… O să încerc să lupt și dacă pot să câștig, voi fi foarte fericită cu titlul. Am foame de trofee în acest an, va fi o mare provocare mâine și o mare oportunitate pentru mine. Va fi un meci foarte greu, eu campioană de Grand Slam, va trebui doar să vin aici și să dau tot ce pot”
După meci Simona Halep s-a arătat deosebit de fericită de jocul prestat şi a spus că are o mare foame de trofee, motiv pentru care va da totul în finală pentru victorie. Ea mai jucat o dată finala la Cincinnati, în 2015, dar a pierdut-o în faţa Serenei Williams, pierdută cu 6-3 şi 7-5. Anul acesta Simona a câştigat pe zgură la Madrid şi a pierdut tot pe aceeaşi suprafaţă la Roma şi finala de la Roland Garros. E prima finală pe hard din acest an.
”E un sentiment grozav, că pot juca din nou în finală. Acest meci a fost foarte bun. Cred că am jucat cel mai bun tenis al meu. Mă bucur de acest moment, mă simt grozav pe aceste terenuri, după cum a spus-o și ieri, iar mâine sper să dau din nou tot ce am mai bun”. halep 6-1 în al doilea set. Meciul a durat exact o oră şi dacă va evolua aşa şi cu spanioloaica în finală Halep va avea şanse reale să devină numărul 1 mondial!
5-1 pentru Halep! Am asistat la o demonstraţie de tenis oferită de Simona, care va juca finala cu Garbine Muguruza, obiectivul fiind dublu: câştigarea turneului şi locul 1 mondial Marş triumfal Simona Halep spre finală! Al doilea break consecutiv duce scorul la 4-1 pentru româncă! Spre bucuria numeroşilor români prezenţi în tribune meciul a devenit un monolog Halep. Simona îşi câştigă serviciul şi are acum 3-1.
Simona menţine presiunea. Şi-a făcut serviciul şi joacă foarte agresiv pe serviciul americancei, care greşeşte mult şi breakul vine de la sine. E 2-1 pentru Halep! Stephans reuşeşte să câştige primul game al celui de-al doilea set. Set clar Simona Halep care se impune cu 6-2!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu