sâmbătă, 19 august 2017

Simona Halep s-a calificarea în finală la Cincinnati, dupa ce a invinso in semifinale pe Sloane Stephens cu scorul de 6 - 2 / 6 - 1

Simona Halep, locul 2 WTA, s-a calificat, sâmbătă seară, în finala turneului de categorie Premier 5 de la Cincinnati, după ce a învins-o cu scorul de 6-2, 6-1, pe americanca Sloane Stephens, locul 151 WTA, beneficiară a unui wild card.
Halep va evolua în ultimul act al competiției cu spaniola Garbine Muguruza, locul 6 WTA, care a trecut, în semifinale, cu scorul de 6-3, 6-2, de actualul lider WTA, jucătoarea cehă Karolina Pliskova.
Pentru Simona Halep este a doua oară când ajunge în finală la Cincinnati și este pentru a treia oară în acest an când se află la o victorie de locul 1 WTA, după ce a ratat oportunităţi similare în finala de la Roland Garros şi în sferturile de finală de la Wimbledon, pe care, însă, le-a pierdut.
„E un sentiment grozav, că pot juca din nou în finală. Acest meci a fost foarte bun. Cred că am jucat cel mai bun tenis al meu. Mă bucur de acest moment, mă simt grozav pe aceste terenuri, după cum a spus-o și ieri, iar mâine (duminică - n.r.) sper să dau din nou tot ce am mai bun”, a declarat Simona Halep








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu