sâmbătă, 12 august 2017

Simona Halep învins-o pe Caroline Garcia, cu 6-4, 6-2

Victorie mare, după o zi de coşmar! Halep: "Am aşteptat 7 ore, dar m-am pregătit bine mental"
12 august 2017, 19:27
TENIS
WTA Toronto, sferturi: Simona HALEP (ROU) - Elina SVITOLINA (UCR), sâmbătă noapte, după ora 1:00, în direct pe Digi Sport 2
Fotbal, Liga 1: FCSB - Astra, sâmbătă, la ora 21:00, în direct pe Digi Sport 1
Simona Halep, numărul doi mondial, s-a calificat, sâmbătă, în semifinalele turneului WTA de la Toronto, dotat cu premii totale de 2.434.389 dolari, după ce a învins-o pe Caroline Garcia (Franţa), cu 6-4, 6-2.
La final, la flash-interviuri, Halep a vorbit despre cât de dificilă a fost ziua de ieri, când a aşteptat timp de 7 ore să afle dacă meciul său se va disputa sau nu. În cele din urmă, vremea a stricat programul zilei, astfel că organizatorii au fost nevoiţi să amâne partida pentru azi.
"A fost dificil pentru mine ieri să aştept 7 ore. Am fost puţin obosită, dar m-am pregătit bine mental. Caroline nu e o adversară uşoară, dar sunt foarte fericită că am învins. Le mulţumesc fanilor care m-au susţinut", a spus marea noastră campioană, la finalul confruntării cu Garcia.
În penultimul act de la Toronto, Halep o va întâlni pe Elina Svitolina, adversară pe care a învins-o dramatic în sferturi la Roland Garros. În momentul declaraţiilor, Simona nu ştia încă rezultatul disputei dintre sportiva ucraineană şi Muguruza (4-6, 6-4, 6-3).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu