vineri, 18 august 2017

CSM București - Rostov 25-25

În această seară, în fața a 3.500 de spectatori, în Sala Polivalentă, CSM a jucat două partide de verificare în compania campioanelor din Rusia, Rostov Don, respectiv Spania, FC Barcelona.
Mai întâi au intrat în arenă fetele. Fosta campioană a Europei le-a avut în prim-plan pe nou-venite, în frunte cu Cristina Neagu, cea mai bună jucătoare din lume, "repatriată" între timp de la Buducnost Podgorica, pe Amanda Kurtovici, Marit Malm Frafjord, campioane olimpice și mondiale cu Norvegia, pe Nathalie Hagman și Sabine Jakobsen, suedezele venite și ele din Danemarca, plus Aneta Udriștoiu, extrema naționalei României, venită de la Dunărea Brăila. Plus un antrenor nou, o altă daneză, Helle Thomsen. "O echipă stelară", cum a numit-o site-ul Federației Europene de Handbal. O echipă care-și propune să mai câștige încă o dată Liga Campionilor.
AMICAL CU "CUNOȘTINȚE VECHI"
CSM București și Rostov Don au terminat la egalitate, 25-25, partida de verificare. Un meci în care bucureștencele au scăpat de înfrângere, oaspetele conducând tot meciul, de multe ori și la patru goluri diferență.
"Pentru cât ne-am antrenat cu mingea până acum, eu cred că e un rezultat extraordinar", a concluzionat extrema Iulia Curea. "Până acum am stat mai mult în sala de forță și am pus accent pe pregătirea fizică. E normal să nu ne înțelegem în teren. S-a și văzut asta, ne-am dat câteva pase de parcă eram dușmance", a adăugat Iulia.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu