luni, 31 iulie 2017

Mesaje de dragoste pentru ea

Asa sunt ochii tai de vii, ca focul si-aruncandu-mi sufletul in ei arde de dor si urla " Iubeste-ma! Iubeste-ma! "
Asa sunt buzele tale dulci, calimara in care imi inmoi din cand in cand inima sa iti pot asterne pe catifeaua pielii nesfarsite declaratii de amor.
Asa ti-e atingerea mainilor, plutindu-ti pe adierea iubirii din inima, mi se preling pe chip si mi se astern dupa umeri ca ploaia, ca zapada, ca frunzele-n toamna " Dormi iubire sub mine, vei renaste mai viu si mai fericit. "
Asa esti tu pentru mine, ca un soare spre care toate gandurile mele au capatat un sens sa infloreasca, ca un soare sub care toate umbrele inimii si-au gasit un mod de a se risipii, ca un soare... care-mi zambeste atat de frumos.
Nu mi-am imaginat niciodata cat de nepretuit poate fi un zambet... pana cand zambetul tau mi-a rasarit peste suflet si-am inteles ca viata mea nu o sa mai fie frumoasa fara el.
O stea din miliarde nu-nseamna mult pentru nimenea decat pentru cel in bratele caruia arde.
Te iubesc!


2 Visand impreuna
Crezi ca exista vise de neatins? Doar inalta-ma putin in bratele tale si am sa mi le ating, pentru ca orice vis e acolo atat de sus unde nu-l pot atinge decat doua perechi de ochi...
Mi-am pus toata increderea in tine si am pastrat doar zambetul care sa-ti spuna mereu ca te urmez, nu mi-e frica, asa e dragostea, un drum batatorit de orbi fericiti tinandu-se de mana care au inteles ca nimeni nu vede calea destinului, ne vedem doar unii pe altii zambind sau plangand si fiecaruia i-a fost daruita puterea minunata de a sterge o lacrima, de a provoca un zambet...
Intinde-mi mana si cheama-ma oriunde, sunt aici sa iubesc, sa plang si sa rad impreuna cu tine, orice se va intampla, la inceputul fiecarui zambet, la capatul fiecarei lacrimi, iti voi fi alaturi pe drum.
Ridica-ma in brate, ma voi pierde-n privirea ta ca o ploaie de stele si promit ca toate visele tale s-au implinit deja in inima mea, te asteapta doar sa le savurezi...


3 Calatorind spre inima ta
Visele ne sunt aripile sufletului, ele ne pot reda libertatea chiar si din cele mai profunde dureri.
In clipele dificile m-a-nflacarat intotdeauna un vis care mi-a dat puterea sa m-a-nalt peste greutatile vietii: in visul meu se facea ca priveam inainte cu ochii inflacarati de curaj si pieptul arzand de speranta de pe catargul vasului meu, brazdand o mare-volburata de foc in asfintit. Goneam spre soarele inecandu-se la orizont intr-o spuma de flacari, in urma mea totul se afunda in noapte si totusi chipul imi stralucea transfigurat de o fericire din ce in ce mai intensa.
In curand aveam sa alung toate necazurile si intunericul din jurul meu caci ma apropiam de un taram unde asa ceva nu poate exista; o da, soarele stia prea bine de ce se ascunde acolo, goneam nebuneste in urma lui exaltand de fericire... caci calatoream spre inima ta.


4 Jumatatea mea
Cand m-am indragostit de tine am ales un drum pe care vreau sa-l strabat pana la capat, caci indiferent unde ma va duce stiu ca va fi o calatorie minunata.
N-am nevoie de motive ca sa te iubesc dar sa stii ca iubirea nu se da in nici un caz pe motive, iubirea se daruie doar pentru iubire, nimic mai putin. Te iubesc pentru ca asa am ales sa fac, din miliarde de stele pe cer mi-am ales steluta mea care sa-mi lumineze viata, sa ma iubeasca, sa o iubesc, sa nu mai fie niciodata bezna in inima mea, sa-i pot da drumul din nou copilului din mine sa zburde fericit si fara griji pentru ca cea mai buna prietena ii sta din nou alaturea.
Gasesc motive sa te iubesc, gasesc motive si sa nu te iubesc, dar inima, din fericire, nu are creier sau ratiune, ea intelege doar zambete si lacrimi, ea gaseste sensuri in atingeri infiorate si priviri arzatoare, ea nu crede in pedeapsa pentru ca durerea ta e durerea ei si fericirea ta e fericirea si implinirea ei, pe ea o ingrozeste minciuna pentru ca miciuna o ingroapa in mizerie pana la extinctie, ea te doreste si te cauta mereu pentru ca, in aceasta viata, esti unicul ei prieten adevarat...
Sa-ti fie viata un drum presarat cu flori... de mine.


5 Minunea mea
E un petic de cer stralucitor undeva pe care mainile mele il pot atinge, e un colt de paradis fermecator undeva pe care ochii mei il pot vedea, e o minune aici pe pamant, pe langa care multi trec nepasatori dar eu am chemat-o in viata mea, o strang in brate infrigurat dupa caldura ei si ii soptesc mereu ”te iubesc .......”
......., zambetul tau e calea mea in viata, poarta-ma oriunde iti doresti doar nu-mi da drumul din inima ta, mi-am facut cuib fericirii in ea.
Oare cum as fi atins fericirea cu pasii care ma stiu purta doar pe pamant, oare cat de departe as fi ajuns fara iubirea ta care ma-ndeamna sa ma opresc, sa-nchid ochii si sa o urmez in locuri pe care nu le pot descrie in cuvinte.
Iubirea ta, acea revarsare de grija si tandrete, acea adiere de priviri luminoase care prind glas si inteles doar in fericirea mea, fara tine m-as fi pierdut printre dune de nisip, fara tine as fi privit nepasator cerul fara sa-nteleg niciodata ca trebuie doar sa-ngenunchez, sa-nchid ochii si sa imi ridic putin chipul... ca sa il sarut.
Te iubesc, minunea mea...


6 Atins de gratie
Ce norocos m-am simtit cand am strans sarutul tau incins intre buze, cand glasul tau mi-a izbit inima de peretii pieptului, cand privirea ta mi-a inecat rasuflarea, cand atingerea ta mi-a aprins tot trupul.
Cand iubirea ta mi-a sters din memorie tot ce era pamantesc, cand fericirea ta a devenit viciul inimii mele, cand gandurile tale au devenit valuri pentru corabia viselor mele, cand in cuibul bratelor tale s-a ridicat templul sufletului meu.
Cand cuvintele au devenit flori, florile au devenit muzica si muzica a devenit asternut de fiori prins de corzile a doua violine in care facem amor zeci de clipe pierdute-n eternitati...
Gratia divina mi-a atins sufletul prin dragostea ta...


7 Asculta-ti inima
Scrie-mi un vers frumos pe-o foaie sau mai bine iscaleste-ti sarutul pe buzele mele, spune-mi ca ma iubesti sau mai bine lasa-ti lumina ochilor tai plini de dor sa-mi trezeasca inima, promite-mi toata fericirea din lume sau mai bine intinde-ti bratul sa ne tinem de mana - cu tine strabat zambind necayurile a zece vieti.
As fi nebun sa imi agat visele doar de cuvintele frumoase pe care ti le daruiesc, dar mai nebun as fi sa nu-ti darui tot ce-mi sta-n putinta pentru imaginea incantatoare a zambetul tau fericit, caci si de mi-ar ramane un singur fir de trandafir toata averea pe acest pamant, nebun sau sanatos, tot ti l-as darui sperand c-am sa primesc in schimbul lui inima si poate toata viata ta.
O, stiu prea bine ca visele mele se-mplinesc, caci tu esti cea care stie ce bogatii poate purta un trandafir...
Lumea e o nebunie, las-o-n plata ei, tu asculta-ti inima.


8 Ingerul meu
Greseala e omeneasca, iertarea e divina, ori de cate ori te-am suparat imagineaza-ti cat am regretat stiind ca am ranit un inger!
Uneori ma simt nevrednic ca un fir de iarba si totusi cand imi rasari in fata ochilor imi pare ca Dumnezeu doar pentru mine da soare.
Se spune ca iubirea e o frantura din Dumnezeu si il inteleg atat de bine cum dintre toate locurile de pe pamant a ales sa o puna in ochii unei femei... n-ar fi gasit nimic mai frumos si coplesitor in fata caruia inima mea sa se-nfioare si nimeni n-ar fi putut ajunge mai aproape de sufletul meu in care acesta sa se increada!
Cand iti gresesc, iarta-ma inger scump, greseli am sa fac in continuare dar ori de cate ori ma ierti te voi iubi mai mult si poate intr-o zi, cand si tu vei obosii si vei cadea-n greseala iti vei ridica privirea spre mana-ntinsa a celui pe care l-ai stiut iubii atat de frumos.


9 Inimile noastre
Cand plangi dupa zambetele de ieri inseamna ca ai pierdut mult.
Cand zambesti pentru sperantele de maine inseamna ca ai invatat multe.
Cand inima ti-e usoara si la bine si la greu inseamna ca ti-e plina de dragoste adevarata. Nu-mi reprosa prea mult greselile si nu ti le regreta pe ale tale, multumeste vietii ca avem pentru ce lupta, iti multumesc tie ca ori de cate ori cad am cine ma ridica, voi pierde mult dar ori de cate ori ma voi trezi in bratele tale voi zambi si voi castiga... nu voi privi in urma, nu voi mai implora nici viitorul caci totul se va regasi mereu aici si acum in inima mea si a ta!
Te iubesc .......!

10 Straluceste
In calitatile unei femei iti descoperi propriile vise si dorinte, in defectele ei ii intelegi nevoile, iubita mea, eu sunt pregatit sa te accept asa cum esti, toata, cu calitati si defecte, pentru ca toate fac parte din tine si pe tine eu te iubesc!
Nu vreau sa-ndrept nimic din tine, un vreau sa imi ascunzi ceva rusinata, vreau ca inima mea sa fie focul la care sa te poti incalzii cand esti racita de griji, la care sa poti dansa cand te simti inflacarata de bucurii.
Nu trebuie sa fii mereu fermecatoare pentru mine, in tine dintre toate lucrurile pe care mi-e drag sa le descopar de departe cea mai scumpa imi e fericirea, fericirea implinirii tale, de femeie iubita neconditionat, iubita doar pentru ca existi, nu perfecta dar deosebita si fermecatoare pentru inima mea.
Ma bucur de tine ca de lumina, te rog din suflet nu fi trista niciodata – straluceste .......!

10 Un soare, un pamant si o femeie
Un soare, un pamant si o femeie, trei minuni din viata mea pentru care ii multumesc Domnului in fiecare zi.
O femeie minunata ce-mi umple inima de fericire, un soare generos ce mi-o dezvaluie in fiecare zi, un pamant ce mi-a ingaduit s-o fur din cer si sa o ascund langa mine.
Ce frumos e pamantul ......., ce frumos e pamantul cand tu pasesti peste el, ce frumos e soarele ......., ce frumos e soarele cand lumina lui se infasoara in jurul tau. Si ce frumoasa e viata mea, stii tu prea bine de ce.
Te port in gand cum vantul poarta miresmele florilor de primavara, te adapostesc in inima cum pasarea-si ocroteste puisoru-n cuib, te cuprind in suflet cum cerul cuprinde maretia soarelui si explodeaza-n miliarde de culori datorita lui... Pentru intreaga lume tu esti cineva, pentru cineva esti intreaga lume! Esti lumea mea, desfatarea fiecarei dimineti cand ma trezesc cu tine in brate, fiorul fiecarei seri cand vin in patul tau si zi de zi, clipa de clipa esti toata fericirea si placerea din viata.
Nu-mi cere sa te pretuiesc asa cum meriti, n-ar putea-o face o mie de barbati la un loc, pot doar sa te iubesc din toata inima!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu