vineri, 28 iulie 2017

Soţia lui Robert Turcescu

Totul s-a întâmplat pe repede înainte în viaţa lui Robert Turcescu, cel puţin în ultimii doi ani. S-a însurat cu Oana Nuţu, a devenit din nou tătic, iar acum se bucură de noua lui familie. Soţia jurnalistului a povestit cum l-a cunoscut pe bărbatul care a devenit tatăl fetiţei ei.
O chimie fantastică a existat între creatoarea de modă Oana Nuţu (27 de ani) şi Robert Turcescu (41 de ani). Tânăra a povestit într-un interviu acordat revistei Tango că cei doi au rămas împreună chiar din momentul în care s-au cunoscut. "Nu mă aşteptam să ne potrivim atât de mult. Noi, din momentul în care ne-am cunoscut, n-am mai dormit unul fără altul. Am avut tentative (râde) şi el venea la miezul nopţii pentru că, pur şi simplu, nu puteam să mă bag în pat fără el. Asta cred că e un miracol, noi aşa am zis de la începutul relaţiei. Iar el probabil că a simţit miracolul ăsta mult mai puternic decât mine, pentru că nu mai credea în a doua şansă", a spus soţia lui Robert Turcescu.
Oana experimentează meseria de mămică de jumătate de an. Deşi la început i-a fost teamă şi să se gândească la faptul că în pântecele ei se deyvoltă un bebeluş, s-a îndrăgostit imediat de Vera Ilinca, iar acum nu poate să stea fără ea. "Când a scos-o, ea încă era în lichid şi am auzit-o ţipând din sacul ăla în care era! Am auzit inclusiv când a rupt sacul. Şi s-a auzit un ţipăt atât de puternic, încât şi asistentele au zis: a, zece! În momentul acela aşteptam să o văd. Au luat-o, au dus-o undeva în spatele meu, au spălat-o, au verificat-o, timp în care eu nu mai puteam să îmi iau ochii de la ea. Aveam ochii în lacrimi şi mă uitam numai la ea. Nu îmi venea să cred că a ieşit din mine. Era o drăgălăşenie! M-am îndrăgostit de ea din prima clipă", a completat Oana, care acum în buletin se numeşte Turcescu după numele soţului. Tânăra creatoare de modă şi-a păstrat numele de fată doar la atelierul ei de modă, unde recunoaşte că în ultima vreme nu a mai ajuns atât de des, căci se dedică aproape în totalitate fetiţei pe care o alăptează.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu