luni, 31 iulie 2017

Mesaje pentru cea mai buna prietena

1. De cand ai intrat in viata mea, mi-ai oferit multe momente de bucurie. Pentru fiecare clipa in care m-ai facut sa rad, m-ai iertat si m-ai incurajat eu iti multumesc!

2. Prietena cea mai buna stie ce gandesti chiar si atunci cand nu vorbesti, intelegandu-ti si cele mai ascunse nevoi, pe cand de multe ori ceilalti nu fac decat sa treaca cu vederea sentimentele tale.

3. Vreau sa stii ca nu am mai intalnit o prietena mai buna decat tine pana acum, si nici nu cred ca asa ceva este posibil din moment ce mi-ai demonstrat ca imi vei fi alaturi indiferent de ce s-ar intampla.

4. Unul dintre cele mai frumoase momente din viata mea a fost cand te-am intalnit pe tine, draga prietena. Fii sigura ca nu il voi uita niciodata!

5. Cand simt ca lumea imi fuge de sub picioare, ca nu ma intelege nimeni, ma consoleaza gandul ca ma pot baza pe tine.

6. Prietenia ta imi aminteste de una dintre bucuriile vietii: iubirea neconditionata pe care mi-o porti chiar si atunci cand gresesc.

7. Datorita tie, draga prietena, am devenit o persoana mai buna. Sfaturile tale mi-au luminat calea cu intelepciunea lor atunci cand ma aflam intr-un impas.

8. In ciuda obstacolelor cu care ma confrunt, gandul la tine ma face sa zambesc mereu si astfel uit de grijile vietii.

9. In fiecare zi ma uimesti cu bunatatea si cu loialitatea ta, aratandu-mi ca viata poate fi intr-adevar frumoasa si intarindu-mi speranta ca oamenii se pot schimba in bine.
Citeste si Mesaje pentru prieteni

10. Tu esti cea care m-ai ajutat sa-mi implinesc visurile, sustinandu-mi fiecare decizie, dar si aratandu-mi unde am gresit. De aceea, iti promit ca te voi purta in inima mea mereu, in ciuda tuturor conflictelor pe care le vom intampina.

11. Sunt sigura ca fara prietenia ta viata nu ar mai fi la fel de frumoasa. Nu voi uita niciodata faptul ca mi-ai alinat suferinta si ca mi-ai redat pacea sufleteasca.

12. Cu greu gasesti prieteni adevarati, motiv pentru care iti sunt recunoscatoare ca ai intrat in viata mea, aducand o raza de lumina care sa-mi spulbere tristetea.

13. Nimic nu se compara cu devotamentul celei mai bune prietene. Stie cand sa iti deschida ochii fara sa te raneasca si sa te sustina cand toti ceilalti nu o fac.

14. Cand sunt cu tine ma simt in largul meu caci stiu ca pot fi eu insami, fara sa-mi ascund defectele. Ba mai mult decat atat, iti sunt recunoscatoare ca imi atragi atentia asupra imperfectiunilor mele si ca ma ajuti sa le indrept.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu