vineri, 30 decembrie 2016

Paste cu ton

Ingrediente:

300 gr paste (eu am folosit penne rigate)
250 gr ton (din conservă, vă recomand să folosiți Rio)
500 ml pastă de roșii
5 căței de usturoi
2 lingurițe de oregano uscat
2 linguri de ulei de măsline rafinat (deci nu extravirgin)
2 linguri de parmezan ras (eu am folosit grana padano)
sare, piper

Mod de preparare:
Mai întâi, am pus într-o oală cam 700 ml de apă la fiert, cu puțină sare. Când a dat în clocot, am pus pastele și le-am lăsat să fiarbă 10 minute. Pe pachet scria 11 minute, dar mie îmi plac un pic mai tari, "al dente", așa că le-am lăsat mai puțin.
În cele 11 minute, am tăiat cățeii de usturoi feliuțe. Puteți pune mai mulți sau mai puțini, în funcție de cât de mult vă place usturoiul.
Paste cu ton - usturoiul se taie felii
Apoi i-am pus la călit în două linguri de ulei de măsline.
Paste cu ton - usturoiul se caleste in ulei de masline
N-am stat să se rumenească. După ce usturoiul s-a înmuiat, am pus tonul (am scurs zeama, am pus doar carnea peștelui)
Paste cu ton - in tigaie se adauga tonul
Am amestecat bine apoi am pus pasta de roșii și oregano. Trebuie musai pusă o pastă groasă și nu suc de roșii, care-i prea apos.
Paste cu ton - se adauga pasta de rosii si oregano
Am lăsat la fiert 8 minute (cam atât mai aveau pastele de fiert)
Paste cu ton - sosul se lasa sa fiarba cateva minute
Când pastele s-au făcut, le-am scurs, dar nu le-am spălat (pastele fierte nu se spală).
Paste cu ton - pastele se scurg si se amesteca cu sosul
Am pus peste ele sosul, am amestecat bine de tot cu o lingură de lemn, apoi am pus paste în farfurie, iar peste ele am pus o lingură bună de grana padana rasă
Paste cu ton - peste paste se pune parmezan ras
Astea sunt pastele preferate ale Ancăi, iar eu le-am făcut cu mult drag pentru ea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu